Telefonflotta

Bestar Adatkezelési Szabályzat

Bestar-BDSZ Általános Üzletszabályzat

Számhordozás feltételei

FLOTTA GYIK 2.0 – 2016.07.22.

FLOTTA GyIK

Flotta Adatkezelési Szabályzat

Kedves Diáktársunk, tisztelt Partnerünk!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Bencés Diákszövetség az Önökkel kötött Szolgáltatási szerződésből eredő jogait és kötelezettségeit 2016. május 15-től átruházta a Bestar Magyarország Kft-re.
A szerződés átruházására tekintettel a Bencés Diákszövetség helyébe a Bestar Magyarország Kft. lép.

A szolgáltatás gyakorlata megváltozik, tekintettel arra, hogy a szolgáltatói és az ügyfélszolgálati feladatokat ezután a Bestar Magyarország Kft. végzi, a Bencés Diákszövetséggel kötött szerződés alapján.

A változás érinti:

  • a szerződésben foglaltakat
  • a számlázási folyamatot
  • a telefonszámla kiegyenlítésére szolgáló bankszámlaszámot
  • a telefonszámla befizetésének módját
  • a tarifacsomagokat (az alábbiakban részletezzük)
  • az előfizetésekkel kapcsolatos ügyintézés módját
  • ügyfélszolgálat E-mail és telefonos elérhetőségét

A változásra tekintettel, a Bestar Magyarország Kft. minden partnerrel újra szerződik.
Átveszi a számlázást, vagyis a számlát nem közvetlenül a Telenor, hanem a Bestar Kft. állítja ki, a csekkes befizetési módot felváltja a banki utalás illetve a banki készpénzes befizetés.

Átutalás, banki befizetés esetén:

–          a közleményben mindenképp tüntesse fel a számla sorszámát!

–          csak pontos összeget utaljon, a könnyebb beazonosíthatóság érdekében!

KÉRJÜK, FIGYELJEN A CÉGNÉV ÉS BANKSZÁMLASZÁM VÁLTOZÁSÁRA!

A banki befizetés vagy utalás a Bestar Magyarország Kft.

Erste Banknál vezetett 11600006-00000000-60249050

számú bankszámlájára történjen.

Az előfizetésekkel kapcsolatos teendőket az ügyfélszolgálaton keresztül tudják megvalósítani (pl.internet rendelés, mobilvásárlás aktiválása, kártyacsere stb.), a lenti elérhetőségeken.

Kérjük, számlareklamáció esetén is e-mailben foglalják össze felmerülő kérdéseiket a következők szerint:

–          számlafizető nevének és a kiállított számla sorszámának a feltüntetése

–          hívószám

–          reklamáció tárgya

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

2330 Dunaharaszti, Fő út 92.
+36 20 555 1755
ugyfelszolgalat@bestar.co.hu
hétfőtől péntekig 9.00-16.00 óra között

 

Bízva a sikeres együttműködésben, üdvözlettel
Bestar Magyarország Kft.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Gyakori kérdések és válaszok (GyiK)
a Bencés Flottával kapcsolatban
Mi a Bencés Flotta szerepe a Bencés Diákszövetségben?
A flotta fenntartása nem tartozik a BDSZ Alapszabályban meghatározott feladatai, célkitűzései közé. A BDSZ a flottát azért hozta létre, hogy tagjai számára a publikus árnál kedvezőbb kommunikációs lehetőséget biztosítson.
Miért történtek változások a Bencés Flottában?
A flotta a megalapítását követő első időszakban jelentős mértékben hozzájárult ahhoz, hogy a BDSZ közhasznú feladataira több pénz jusson. Az utóbbi években a flottával kapcsolatos költségek azonban már veszélyeztették a BDSZ Alapszabályban meghatározott közhasznú céljainak ellátását. A flotta csak a 2015-ös évben mintegy 250.000 forint költséget okozott a BDSZ-nek. Ez nagyobb összeg, mint amit a BDSZ tanulmányi ösztöndíjakra, vagy egy-egy rendezvényére tudott fordítani.
A flottával kapcsolatos változások váratlanul értek. Mi történt?
A BDSZ jelezte a telefonszolgáltató (Telenor) felé, hogy a flotta kezelésének átadására készül, és kérte a Telenort, hogy egy adott későbbi időpontban történjen meg a számok átvezetése. A köztes időszakban tervezte a BDSZ, hogy a flotta tagjait írásban értesíti a változásról, így a tagok eldönthették volna, kívánnak-e élni az új feltételekkel.
A telefonszolgáltató azonban önkényesen és váratlanul, előzetes egyeztetés nélkül átvezette a számokat azelőtt, mielőtt az értesítés és válaszadás megtörténhetett volna. Ezért érte a flottatagokat váratlanul és kéretlenül a változás. A közeljövőben a flotta új kezelője, a Bestar Kft. mindenkit megkeres, hogy kíván-e az új flottában részt venni.
Mi a Bestar Kft. szerepe a Bencés Flottában?
A Bestar Kft. a BDSZ-szel és a Telenorral kötött szerződései alapján a flotta fenntartásával kapcsolatos szolgáltatásokat végez, határozott időtartammal, két éven keresztül. Ezen szolgáltatások az alábbiak:
– a tagok be-, és kiléptetése
– számlázás
– befizetések nyomonkövetése
– nem fizető ügyfelek figyelmeztetése
– számlák rendezése a szolgáltató felé
– készülékrendelések ügyintézése
– panaszkezelés
– dedikált ügyfélszolgálat
Hogyan alakítottuk ki az új díjcsomagokat?
Díjcsomagjaink úgy lettek kialakítva, hogy a flottatagok a telefonálási szokásaikhoz igazodva ki tudják választani a számukra optimális csomagot. Az új csomagajánlatok a publikus áraknál jóval kedvezőbbek. Egyelőre három ilyen csomag állt össze, a későbbiekben lehetőségünk lesz újabbakat is kialakítani.
Miért vesz igénybe a Bestar Kft. alvállalkozót?
A Bestar Kft. kizárólag az ügyfélszolgálat lebonyolítására vesz igénybe alvállalkozót, aki pénzkezelést nem végez.
Mi a garancia arra, hogy a Bestar Kft. biztosítja a flotta stabil működését?
A BDSZ Elnöksége a Bestar Kft. több ajánlattevő közül választotta ki. A cég 2011-ben alakult, tavalyi netto árbevétele 116.000.000,- Ft volt. A cég tulajdonosai egy házaspár, akik lekövethető, húsz éves vállalkozói múlttal rendelkeznek.
A tárgyalási folyamatok során a BDSZ Elnöksége úgy ítélte meg, hogy a cég hosszú távon kívánja ellátni a flotta kezelését, szándékai komolyak és tisztességesek. A flottaváltás kapcsán anyagi befektetést is vállalt, amely szintén garanciát jelentett az Elnökség számára. A céggel való együttműködésünk a szerződéskötés óta zavartalan.
A Bestar Kft. minden hónapban, a számlázási periódus végén tájékoztatja az Elnökséget arról, hogy mekkora összeget fizettek ki a Telenor felé, és mekkora összegű a még kifizetetlen számla. Így az Elnökség folyamatosan ellenőrizni tudja, hogy a Bestar Kft. teljesít-e a Telenor felé.
Mi történik a Flottával kapcsolatos személyes adataimmal?
A Bestar kft. és alvállalkozója a flottatagok személyes adatait a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeli. Az adatokat célhoz kötötten kezelik, harmadik személynek nem adják ki. Ha bármely flottatag a személyes adataival való visszaélést tapasztal, a hatáskörrel rendelkező hatósághoz, illetve a BDSZ elnökségéhez (bdszelnokseg@gmail.com) fordulhat.
Mobilnetet, új készüléket szeretnék, családtagjaimat is be szeretném léptetni a flottába, vagy ki szeretnék lépni a flottából. Kihez fordulhatok?
Ezekben az esetekben a Bestar Kft. ügyfélszolgálatát kell megkeresni munkanapokon 9 és 16 óra között: ugyfelszolgalat@bestar.co.hu vagy a +36 20 555 1755-as telefonszámon.

 

 

 

Mi a teendő,…

ha elhagytam, ellopták a készülékemet / új telefonomba micro- ill. nano SIM kártyát szeretnék? Menj be az első Telenor üzletbe és mondd, hogy azonnali SIM-kártya pótlást szeretnél – a kártyszintű jelszavadra hivatkozva és azt felhasználva tudsz intézkedni. Így a telefonszámod változatlan marad, az új SIM-kártyát kell egy másik készülékbe helyezni. Telenor hálózatból ingyen hívható 1220-as számon ugyanezen jelszó bemondásával letiltható a telefonszám, ha nincs Telenoros telefon a közelben, vagy külföldön tartózkodsz, akkor hívd a 06/20/2-000-000-ás alapdíjas telefonszámot.

ha a készülékem tönkrement? A Telenornál egységesen történik a készülékek javítása, vagyis nincs szükség hozzá a flotta kapcsolattartóira. Az ország bármely Telenor kirendeltsége el tudja küldeni garanciális szervizre a hibás telefonokat. Ehhez a kiszállításkor mellékelt garancialevélre van szükség. A garancialevél hiányában a meghibásodott mobiltelefont nem fogják átvenni szervizelésre, így ez minden esetben legyen nálatok! A Telenor minden készülékére egy év jótállást vállal, ám a legtöbb gyártó ezt kiegészíti plusz egy garanciával. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a vásárlást követő 12 hónapban lehet az ország bármely kirendeltségéhez fordulni, de a második évben már csak a márkaszervizek látják el a garanciális javítás feladatát. A jótállási jegy elvesztése esetén a Telenor pótolhatja a dokumentumot, ám ennek díja van, mely a mindenkor hatályos ÁSZF-ben meghatározott összeg (jelenleg 10 000 Ft).

…ha szeretnék még egy számot behozni a flottába? Minden egyes szám flottába lépésekor a teljes beléptetési folyamatot meg kell ismételni, hiszen minden egyes hívószámnak más a használója, s a dokumentáció hívószámhoz kapcsolódóan történik. Meglévő telefonszám csak akkor csatlakozhat a flottához, ha nem tartozik hozzá élő hűségszerződés.

… ha beléptettem valakit a flottába, aki nem fizetni a telefonszámláit? Minden egyes flottába lépő, vagy BDSZ-tag, vagy annak közeli hozzátartozója, akiért a tag felelősséget vállal a belépési nyilatkozat aláírásával. A felelősség teljeskörű: erkölcsi és anyagi, vagyis a ki nem fizetett számlák a beléptetőre terhelhetők, melyeket ő maradéktalanul, határidőre köteles rendezni.

…ha nem fizettem be időben a számlámat és emiatt korlátozták kimenő hívásaimat? A kimenő hívástiltás a befizetési határidő be nem tartásával egyidejűleg kerül kiszámlázásra a Szolgáltatótól. Ennek ára egységesen 7250 Ft/hívószám. Ha a kimenő hívástiltást követően Kovács Péter felszólítására 7 napon belül nem történik meg az összes lejárt határidejű számla kiegyenlítése, az előfizetést megszüntetjük, reklamációt nem fogadunk el.

…ha tönkrement a készülékem és nem tudom használni az kártyámat nélküle? A Telenornál kapható bármely készülékkel használható a BDSZ flottás SIM kártyája. Legegyszerűbb vagy egy Praktikum csomagban vásárolni készüléket és abba áttenni a flottás SIM kártyát, vagy hálózatfüggetlen készüléket vásárolni akármelyik elektronikai üzletben.

…egykoron egy BDSZ-tag révén a flottába kerültem, hoznék be magamhoz további számokat? Nem. Erre semmilyen körülmények közt nincs lehetőség! Új flottás számot kizárólag élő BDSZ-tagsággal rendelkező diáktárs kérvényezhet!

…el akarja a cégem számoltatni a telefonköltséget, van-e rá mód?  Nincs. A flottában lévő összes szám jogilag a Bencés Diákszövetség tulajdonát képezi, a Belépési nyilatkozat aláírásával a mobilszám használója lemond tulajdonjogáról és a BDSZ-re ruházza azt, valamint tudomásul veszi, hogy ügyintézésre ezentúl kizárólag a telefon@bencesdiak.hu címen keresztül a mindenkori kapcsolattartó segítségével lesz mód. A számlákon ezért „vevő”-ként kizárólag a Bencés Diákszövetség, míg „számlafizető”-ként az adott hívószám használója szerepel.

… miért nem intézkedhetek bármely Telenorban, hiszen enyém a szám? A flottába kerüléstől (átírás), legyen az akár újonnan igényelt, akár meglévő Telenoros, vagy hordozott szám jogilag a Bencés Diákszövetség tulajdonát képezi, a Belépési nyilatkozat aláírásával a mobilszám használója lemond tulajdonjogáról és a BDSZ-re ruházza azt, valamint tudomásul veszi, hogy ügyintézésre ezentúl kizárólag a telefon@bencesdiak.hu címen keresztül a mindenkori kapcsolattartó segítségével lesz mód. A számlákon ezért „vevő”-ként kizárólag a Bencés Diákszövetség, míg „számlafizető”-ként az adott hívószám használója szerepel.

… online számlát szeretnénk, online szeretném fizetni a számlámat is a MyTelenor rendszerében? Erre a Telenor kiemelt flottáiban nincs mód, amennyiben bankkártyával szeretnél online fizetni, azt a www.etopup.hu oldalon teheted meg. Elektronikus számla szolgáltatás pedig csak élő és működő csoportos beszedési megbízással rendelkező számokhoz tudunk csatolni (amennyiben legalább utolsó 2 havi számla kifizetése már ilyen módon teljesült).

Kovács Péter Ph2005 & Sárfi Péter Ph2003

___________________________________________________________________

 

Kedves érdeklődő Diáktársunk,
a Bencés Telefonflottához való csatlakozás alapfeltétele minden egyes újonnan igénylendő számnál a már meglévő Bencés Diákszövetségi aktív (rendezett tagdíjú) tagság. Rokon, családtag nem igényelhet csatlakozási kérelmet, kizárólag maga a BDSZ-tag. Egy bencés diák saját számán kívül legfeljebb további 2 számot hozhat be a flottába a családtagjai közül, melyekért a sajátjához hasonlóan teljes felelősséget vállal, beleértve a mindenkori időben történő számlafizetést is.

A flottához két módon lehet csatlakozni:

1. meglévő számmal:

– kizárólag Telenornál lévő szám bevonását lehet kérni
– csak saját néven szerepelhet a szám (céges, egyéb flottás kizáró ok)
– a számhoz nem tartozhat semminemű hűség (sem telefonvétel miatti, sem pedig tarifahűség, sem szolgáltatásra vállalt hűség)
– nem lehet hozzá köthetően nyitott, be nem fizetett számla
– ügyfélszintű jelszónak a saját hívószámának utolsó 4 számjegyét meg kell adni a csatlakozási folyamat megkezdése előtt egy Telenor üzletben!
– számhordozással a flotta semmilyen esetben nem foglalkozik, segítséget nem nyújt

AMENNYIBEN A FENTIEK KÖZÜL AKÁRCSAK EGY FELTÉTEL NEM TELJESÜL, ÚGY A CSATLAKOZÁST NEM ENGEDÉLYEZZÜK!

2. teljesen új számot igényelve

– lényegesen egyszerűbb és gyorsabb az átfutása az igénylésének
– az új SIM kártyát postai úton, ajánlott levélben kézbesítjük

A flottához való csatlakozás lépései:

1. BDSZ tagdíjak rendezése (ha van az elmúlt évekből elmaradás, azt is rendezni kell), ha még egyáltalán nincs tagság, úgy előbb kérelmezni kell a felvételt!

2. A tagdíjakkal és a tagság rendezésével kapcsolatban Kovács Péter (kope.kope@gmail.com) kell keresni.

3. a BELÉPÉSI NYILATKOZAT-ot kitöltve, scannelve elektronikusan a telefon@bencesdiak.hu címre kérjük megküldeni majd postán is feladni a nyilatkozat fejlécében lévő címre

4. SIM kártyánként a csatlakozási díj átutalása a nyilatkozatban lévő BDSZ számlaszámára: 6000 Ft/SIM – vissza nem térítendő egyszeri díj.

Mobiltelefon vásárlására flottánkban jelenleg nem tudunk lehetőséget biztosítani sem a már meglévő tagoknak, sem pedig az újonnan csatlakozó diáktársaink számára. Amint ezen a téren változás történik, azt ezen a weboldalon, illetve a BDSZ Hírlevélben tesszük majd közzé!

A flottás ügyintézést telefonon nem, kizárólag írásban és e-mail-ben rendezzük, legfeljebb 30 napos átfutással és feldolgozással.

Szeretnénk felhívni a már flottához tartozó Diáktársak figyelmét, hogy azok a flottatagok, akiknek a számlák be nem fizetéséből fakadóan átterhelése keletkezik (tehát tartozását a Diákszövetségre terheli a Telenor) azok telefonszámát és előfizetését azonnali hatállyal és visszavonhatatlanul megszüntetjük.

Amennyiben kérdés merülne fel, úgy első körben mindenképp az alábbiakban olvasható Gyakran Ismételt Kérdések rovatot érdemes átnézni, s ha nem találtál választ kérdésedre, akkor írjon a telefon@bencesdiak.hu e-mail címre!

Köszönettel,

Sárfi Péter Ph03 & Kovács Péter Ph05

___________________________________________

 

ÚJ FLOTTA-díjszabás került bevezetésre 2014. augusztus 8-tól! Erről érdeklődni az alábbi ŰRLAP kitöltésével lehetséges.

____________________________________________

Kedves Diáktársak, kedves Flottatagok!

Sajnálattal közöljük, hogy a BDSZ telefonflottájához tartozó tagok számára  mobilkészülékek rendelése jelenleg nem lehetséges, a továbbiakban egyelőre nem tudunk kedvezményes készüléket biztosítani az előfizetéseitekhez, sem az új belépők számára, sem pedig azoknak, akiknek lejárt a hűségideje. A flottánkba mostantól a teljesen új előfizetéseket leszámítva (készülék nélkül, SIM-kártya), csak olyan, már meglévő, szám vihető be, mely nem rendelkezik hűségidővel.

Köszönjük megértéseteket és számítunk türelmetekre!

Sárfi Péter Ph2003 és Kovács Péter Ph2005